دانلود بازي مبارزات خياباني street fighter x tekken
خان بلاگ مرجع يافت عكس فيلم بازي و كارتون
يكي از بهترين وبلاگ عكس ويدييو كارتون فيلم
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش اومدي اگه اومدي پس نظر بده من توي اين وبلاگ بازي هاي خفن براي دانلود گذاشتم و عكس هاي خنده دار و باحال و دانلود فيلم و سريال
آرشيو وبلاگ

Street Fighter X Tekken بازی مبارزات خیابانی Street Fighter X Tekken

Street Fighter X Tekken – Black Box Version

Street Fighter X Tekken یکی از بهترین بازی های مبارزه ای است که توسط Capcom ساخته شده و شخصیت های هر دو بازی Street Fighter و Tekken را در خود دارد. در این بازی، کاربران می توانند دو شخصیت دلخواه خود را انتخاب کنند و بت دو شخصیت دیگر مبارزه کنند؛ کسی برنده می شود که بتواند حداقل یکی از شخصیت های تیم رقیب را از پای در آورد. علاوه بر این، مراحل داستانی هم برای بازی تدارک دیده شده است که حول و حوش یک شئ مرموز به نام Pandora جریان دارد. در حقیقت Street Fighter X Tekken حاصل توافقی است که بین دو شرکت بزرگ ژاپنی، یعنی Capcom (سازنده سری بازی های Street Fighter) و Namco (سازنده سری بازی های Tekken) صورت گرفته و کار ساخت آن بیشتر بر عهده Capcom بوده است.

Namco هم مسئولیت انجام کارهای لازم برای لایسانس کردن شخصیت ها را برعهده داشت که به طور کامل از عهده آن بر آمد. طبق این توافق، این نسخه با موتور پایه استریت فایتر و با سبک و سیاق دو بعدی آن ساخته شده و قرار است در نسخه دیگری با نام Tekken X Street Fighter برعکس این اتفاق صورت بگیرد. بدین صورت که در ساخت آن از موتور پایه سری تیکن استفاده شده و کار ساخت آن را نیز Namco برعهده داشته باشد. در نسخه فعلی که در سال 2012 منتشر شده شاهد سیستم جواهرات (Gem System) هستیم که به گیمر اجازه می دهد با نصب کردن جواهرات مختلف بر روی شخصیت مورد نظرشان، از قدرت های ویژه آن ها استفاده کنند. نسخه چهارم بازی مبارزات خیابانی، خود به تنهایی یک بازی فوق العاده است که حال شخصیت های تیکن به آن اضافه شده و جای هیچ شکی را باقی نمی گذارد. در ضمن،‌ با توجه به این که اغلب بازی های مبارزه ای برای PC منتشر نمی شوند، این نسخه می تواند PC Gamer ها را کاملا راضی کند.

dvd بازی مبارزات خیابانی Street Fighter X Tekkenهم اکنون می توانید نسخه ی کامل ( FLT ) این بازی جذاب را در فالب دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه فری گیمز با قیمت 7500 تومان سفارش داده و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا کلیک کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP SP3 / Windows Vista Sp2 / Windows 7
HDD : 10GB of free space or more
CPU : Intel Dual Core 1.8GHz (or higher) or AMD Athlon II X2 or higher
RAM : 1GB – or higher
Video Card : DirectX 9.0c / Shader3.0 or higher compatible nVidia GF6600 (or higher) or ATi X1600 (or higher) with 256MB of RAM

حجم فایل ها :2.7 گیگابایت

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک های دانلود : ( لینک های مستقیم تا پایان تاریخ 92/8/26 فعال هستند و پس از این تاریخ غیر فعال خواهند شد )

دانلود پارت 1 : Indirect Link – Direct Link

دانلود پارت 2 : Indirect Link – Direct Link

دانلود پارت 3 : Indirect Link – Direct Link

آموزش نصب :

پس از دانلود , تمامی پارت ها را در کنار هم قرار داده و پوشه ی بازی را با استفاده از نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. پس از انجام این مرحله , فایل با پسوند Iso را به همین ترتیب و با همین نرم افزار از حالت Iso خارج کنید. سپس فایل Setup ظاهر شده در همان صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. فایل های آپدیت بازی در پوشه ی Redist قرار داده شده که پس از اتمام مراحل قبلی , می توانید آن ها را نیز نصب کنید.

- برای رفع مشکلات , بحث و گفتگو راجع به این بازی به این تاپیک مراجعه کنید.

جستجوهای ورودی:

street fighter+



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان يكي از بهترين وبلاگ دانلود بازي و فيلم و آدرس bazikhan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 303
بازدید کل : 1370
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1